Get Adobe Flash player
AKTUALNOŚCI
PDF Drukuj Email
Aluplast na czele stawki
Inne, ciekawe

We wrześniu 2016  roku firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadziła badanie znajomości marek profili okiennych z PVC. Badanie realizowane było techniką CATI na reprezentatywnej próbie N=1000 dorosłych Polaków. Jako podkreślają przedstawiciele ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku , badanie jest przeprowadzane na dużej próbie, dzięki czemu jego wyniki są wiarygodne i gwarantują jakość.

 
PDF Drukuj Email
Rekomendowany znaczy najlepszy
Inne, ciekawe

Salony stolarki to niekwestionowana awangarda naszej branży, nie wszyscy i nie wszędzie, ale z pewnością dobrych i bardzo dobrych punktów sprzedaży nie brakuje. Sami wiemy o tym najlepiej, gdyż odwiedzamy je regularnie, a w naszej bazie znajduje się ponad 2000 punktów sprzedaży z całej Polski.

 
PDF Drukuj Email
Niedobre okna, niedobre drzwi, ale,
Inne, ciekawe

Drzwi i okna -  22 badane próbki, w tym 13 (59%) z wynikiem negatywnym!

Jeżeli przyjęlibyśmy za wyznacznik wyniki badań GUNB  i Inspektów Wojewódzkich z 2015 roku, to można byłoby stwierdzić, że większość okien i drzwi nie spełnia wymagań związanych z obowiązującymi normami. Oczywiście, że tak nie jest i jesteśmy przekonani, że większość stolarki spełnia je, a producenci i sprzedawcy działają zgodnie z prawem. Produkty, które mogą zostać zakwestionowane zawsze były, są i będą,  i z pewnością nie będzie je łatwo wyeliminować z rynku w następnych latach. Wzmożone kontrole mogę je jedynie ograniczyć.

 
PDF Drukuj Email
Ta grupa ciągle rośnie - Grupa Deceuninck
Inne, ciekawe


Grupa Deceuninck odnotowuje kolejne wzrosty

Kolejne podsumowanie wyników finansowych Grupy Deceuninck napawa wielkim optymizmem i potwierdza świetną kondycję firmy. Silny rozwój efektywności produkcji, kontrola kosztów oraz stały wzrost wydajności operacyjnej, na których Zarząd koncentrował się jeszcze w zeszłym roku, przynoszą wymierne efekty. Sprzedaż na poziomie 330,2 mln EURO (+5,8% w stosunku do wyników z pierwszej połowy 2015 roku) to wielkość, która pokazuje, że założenia ekonomiczne Grupy są w pełni realizowane. Dodatkowo na uzyskany wynik finansowy w pierwszej połowie tego roku wpływ miało stopniowe wycofywanie niektórych produktów o niskiej marży.

"Jesteśmy zadowoleni nie tylko z naszych półrocznych wyników, które są zgodne z oczekiwaniami, ale także z postępów we wdrażaniu naszego planu operacyjnego. Nie mniej jednak cały czas ściśle monitorujemy kluczowe dla nas rynki, na których zauważamy zagrożenia makroekonomiczne” komentuje Francis Van Eeckhout, CEO Grupy Deceuninck.

 
Drukuj Email
KRISPOL reklamuje się w RMF FM
Inwestycje, nagrody, PR

W najbliższy poniedziałek 12 września startuje kampania radiowa firmy KRISPOL na antenie stacji RMF FM.

Między 12 września a 6 listopada 2016 spoty reklamowe marki KRISPOL zostaną wyemitowane niemal 500 razy.

 
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL