AKTUALNOŚCI
PDF Drukuj Email
Rekomendowany znaczy najlepszy
Inne, ciekawe

Salony stolarki to niekwestionowana awangarda naszej branży, nie wszyscy i nie wszędzie, ale z pewnością dobrych i bardzo dobrych punktów sprzedaży nie brakuje. Sami wiemy o tym najlepiej, gdyż odwiedzamy je regularnie, a w naszej bazie znajduje się ponad 2000 punktów sprzedaży z całej Polski.

 
PDF Drukuj Email
Niedobre okna, niedobre drzwi, ale,
Inne, ciekawe

Drzwi i okna -  22 badane próbki, w tym 13 (59%) z wynikiem negatywnym!

Jeżeli przyjęlibyśmy za wyznacznik wyniki badań GUNB  i Inspektów Wojewódzkich z 2015 roku, to można byłoby stwierdzić, że większość okien i drzwi nie spełnia wymagań związanych z obowiązującymi normami. Oczywiście, że tak nie jest i jesteśmy przekonani, że większość stolarki spełnia je, a producenci i sprzedawcy działają zgodnie z prawem. Produkty, które mogą zostać zakwestionowane zawsze były, są i będą,  i z pewnością nie będzie je łatwo wyeliminować z rynku w następnych latach. Wzmożone kontrole mogę je jedynie ograniczyć.

 
Drukuj Email
KRISPOL reklamuje się w RMF FM
Inwestycje, nagrody, PR

W najbliższy poniedziałek 12 września startuje kampania radiowa firmy KRISPOL na antenie stacji RMF FM.

Między 12 września a 6 listopada 2016 spoty reklamowe marki KRISPOL zostaną wyemitowane niemal 500 razy.

 
PDF Drukuj Email
Nowe salony z rekomendacji StolarkaVIP
Inwestycje, nagrody, PR

Świetna siódemka - nowe Rekomendowane Salony Stolarki

Pomimo tego, że podczas czternastego Konwentu wiele uwagi poświęciliśmy Międzynarodowemu Forum Stolarki nie zapomnieliśmy o nagrodzeniu kolejnych salonów stolarki. Tym razem, wręczenie nagród laureatom było jednym z początkowych elementów programu pierwszego dnia.

 
PDF Drukuj Email
Oknoplast i Fundacja Marka dla Polski
Inwestycje, nagrody, PR

OKNOPLAST, czołowy europejski producent okien PVC, podpisał umowę o współpracy z Fundacją Marka dla Polski. Głównym celem przedsięwzięcia jest wspieranie projektów, które przyczynią się do budowy silnej marki Polska oraz promocji polskich produktów i usług.
Fundacja Marka dla Polski powstała w 2015 r. z inicjatywy 4 organizacji: Konfederacji Lewiatan, Krajowej Izby Gospodarczej, Pracodawców RP oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

 
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL