Get Adobe Flash player

LOGOWANIE

NEWSLETTER

Nazwa:

Email:

AKTUALNOŚCI
PDF Drukuj Email
Niekwestionowany lider naszej branży
Inwestycje, nagrody, PR

FAKRO, wicelider światowego rynku okien dachowych, zostało uznane za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku. FAKRO otrzymało tytuł Superbrands 2015/16 i Created in Poland Superbrands 2015/16. Dodatkowo została wyróżniona tytułem Business Superbrands 2015/16.

 
PDF Drukuj Email
WnD Firmą Roku 2015!
Inwestycje, nagrody, PR

Decyzją Kapituły Centralnego Biura Certyfikacji Krajowej firma WnD została odznaczona tytułem Firma Roku 2015. To wielki sukces i wyraz uznania dla spółki należącej do Grupy OKNOPLAST, która znalazła się tym samym w gronie najlepszych firm Budowlanych w Polsce.

 
PDF Drukuj Email
Co za nagroda niespodzianka
Inwestycje, nagrody, PR

Tym razem produkty FAKRO zostały docenione w Malezji. To właśnie świetlik rurowy marki FAKRO zyskał uznanie Malezyjczyków zdobywając główną nagrodę w organizowanym przez portal HomeDec konkursie „GOOD DESIGN AWARD”.

 
PDF Drukuj Email
Laur Eksperta dla najlepszej firmy
Inwestycje, nagrody, PR

Relacja z Gali 2015 i zaproszenie

9 listopada 2015 roku w Rezydencji Belweder-Klonowa Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się Gala Finałowa I edycji Ogólnopolskiego Konkursu i Programu Doradztwa Konsumenckiego „Laur Eksperta”.  W jej trakcie przedstawiciele Instytutu Zarządzania i Rozwoju Jakości, który jest organizatorem Konkursu, wręczyli certyfikaty poświadczające nadanie Znaków Jakości „Laur Eksperta” przedstawicielom ponad 80 firm z całej Polski.

 
Drukuj Email
Sprawiedliwy wyrok w sądzie
Inne, ciekawe

Aluplast wygrał proces z firmą Veka o.... linki sponsorowane.
(żeby powiększyć zdjęcie obok należy na niego najechać kursorem i kliknąć)
Historia: orzekający w I instancji Sąd Okręgowy w Poznaniu w roku 2011 oddalił powództwo firmy Aluplast Sp. z o.o. uznając, że pozwany czyli Veka Sp. z o.o., co prawda dopuścił się czynów nieuczciwej konkurencji i wykorzystał w reklamie internetowej nazwę firmy powoda jednak było to działanie nieświadome i niezawinione przez pozwanego, który po otrzymaniu wezwania niezwłocznie usunął firmę powoda ze swojej reklamy internetowej (AdWords, przyp. autora).
Teraźniejszość: Sąd Apelacyjny, czyli sąd II instancji z siedzibą w Poznaniu kilka tygodni wstecz czyli w 2015 roku uznał, że apelacja firmy Aluplast jest w dużej mierze uzasadniona i zasądził zamieszczenie przyznania się do winy, sprostowania i przeproszenia na swojej stronie internetowej, którą nota bene odwiedza z pewnością wielka grupa potencjalnych klientów (producenci i dostawcy) i konsumentów.  Oto ta treść komunikatu na stronie głównej firmy Veka (podgląd na zdjęciu powyżej):

 
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL