PDF Drukuj Email
Ta firma dba nie tylko o swoje drzwi
AKTUALNOŚCI - Inne, ciekawe

INVADO dba o bezpieczeństwo dzieci

Nauka zasad bezpieczeństwa nie musi być monotonnym wykładem, na którym dzieci ziewają z nudów. Z takiego założenia wyszedł Pan Tomasz Tarara z  Międzynarodowego Stowarzyszenia Policji (IPA), który przy wsparciu burmistrza miasta Lubliniec oraz firmy INVADO zorganizował V Niebieski Festyn.

Impreza zgromadziła ponad 2000 dzieci, które w atmosferze wesołej zabawy poznawały najważniejsze zasady bezpieczeństwa na drodze i w codziennych sytuacjach oraz charakter pracy w różnych formacjach policyjnych. Wśród licznych atrakcji szczególnym zainteresowaniem cieszyły się wydarzenia z udziałem zwierząt. Funkcjonariusze przeprowadzili pokaz konnej policji oraz szkolenia owczarków niemieckich, które wspaniale zaprezentowały różne elementy obrony przed napastnikiem. Duże emocje wzbudził także eksponowany przez lublinieckich komandosów transporter opancerzony „Rosomak” oraz pokaz policyjnego sprzętu bojowego. – Poza promocją bezpieczeństwa, impreza miała na celu ocieplenie wizerunku policji. Nie chcemy, aby dzieci utożsamiały funkcjonariusza ze smutnym panem, który konfiskuje nielegalne oprogramowanie – mówi Tomasz Tarara z Międzynarodowego Stowarzyszenia Policji (IPA). Dlatego na tegorocznym festynie obecny był również Sznupek – maskotka śląskiej Policji, z którym wszyscy uczestnicy festynu chętnie pozowali do pamiątkowych zdjęć.

INVADO sponsorem „pudełek bezpieczeństwa”
W organizację festynu włączył się producent drzwi wewnętrznych, firma INVADO,  która zasponsorowała tzw. pudełka bezpieczeństwa. W kolorowym pudełku dzieci znalazły cukierki opakowane w edukacyjne papierki, przypominające co oznaczają kolory światła na sygnalizatorze, twardy odblask w kształcie misia, kolorowankę z obrazkową instrukcją postępowania w razie niebezpieczeństwa oraz jednostronnie laminowaną kartę z dziurką. Na karcie w przystępny sposób podane zostały informacje jak postępować w przypadku zgłoszenia na numer 112, a na stronie nielaminowanej zamieszczono specjalne pola na imię, nazwisko i adres dziecka. Kolorystyka i grafika pudełka nawiązują do motywu przewodniego V Niebieskiego Festynu.  Na zamknięciu znajduje się duża, czytelna informacja o numerze alarmowym 112. - Impreza w interesującej formie propaguje bezpieczeństwo na drodze i w codziennym otoczeniu dziecka -  mówi Joanna Dec-Galuk, odpowiedzialna za marketing firmy. –Angażując się w to przedsięwzięcie firmy po raz kolejny potwierdziło swój wizerunek kampanii zaangażowanej i aktywnie współpracującej z lokalną społecznością – dodaje.