LOGOWANIE

NEWSLETTER

Nazwa:

Email:

Inwestycje, nagrody, PR
PDF Drukuj Email
Robot firmy Fimtec nagrodzony.
AKTUALNOŚCI - Inwestycje, nagrody, PR

ROBOT SL4 FF - ZDOBYWCĄ ZŁOTEGO MEDALU MTP 2015 - GŁOSAMI KONSUMENTÓW!

 
PDF Drukuj Email
Grupa Petecki nagrodzona na Gali Salamander
AKTUALNOŚCI - Inwestycje, nagrody, PR

Grupa PETECKI otrzymała od firmy Salamander Window & Door Systems S.A. wyróżnienie „Największy odbiorca” w kategorii Grupa zakupowa. Wręczenie wyróżnień miało miejsce podczas uroczystej Gali Jubileuszowej 20 -lecia istnienia firmy Salamander Window & Door Systems S.A.

 
PDF Drukuj Email
OKNOPLAST mecenasem Konkursu dla Młodych Architektów
AKTUALNOŚCI - Inwestycje, nagrody, PR

OKNOPLAST objął mecenat nad prestiżowym Konkursem dla Młodych Architektów. Firma należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie pragnie w ten sposób wesprzeć promocję polskiej architektury i docenić najzdolniejszych architektów młodego pokolenia.
Cieszymy się bardzo, że to właśnie nasza firma będzie wspierała tegoroczną edycję konkursu. Udział w prestiżowym przedsięwzięciu, którego celem jest wspieranie młodych projektantów w twórczym rozwoju zawodowym, stanowi dla OKNOPLAST szczytną inicjatywę – tłumaczy Mikołaj Placek, prezes zarządu Oknoplast.

 
Email
Salony Stolarki VIP - program partnerski
AKTUALNOŚCI - Inwestycje, nagrody, PR

Salonie wyróżnij się czyli innowacyjna sprzedaż stolarki po nowem!

W Polsce mamy kilka tysięcy punktów sprzedaży stolarki. Są punkty fabryczne, są franczyzowe, są patronackie, są w końcu całkowicie niezależne i wolne jak ptak. Jednak nawet ptaki łączą się klucze, w stada czy gromady, żeby bezpiecznie, spokojnie dolecieć do celu. W przypadku salonów nie będzie inaczej, tylko profesjonalne i współpracujące, świadome i zgrupowane przetrwają – więcej, zdobędą większy udział w rynku, a jest o co powalczyć. Nazwanie wielu z tych punktów sprzedaży salonami byłoby nadużyciem, żeby nawet nie narazić się na śmieszność, ale jest może 100, może 200 salonów stolarki z prawdziwego zdarzenia, takich które mają dużo miejsca na ekspozycję i duża gama produktów, okien, drzwi, bram, okuć, systemów montażowych jest faktycznie dobrze eksponowana.

 
PDF Drukuj Email
Primus inter pares czyli pierwsza wśród równych
AKTUALNOŚCI - Inwestycje, nagrody, PR

Katarzyna Świderska liderką świata stolarki
Od 19 lat związana z branżą budowlaną i marką WIŚNIOWSKI. Stworzyła od podstaw dział marketingu firmy, otwierając go na nowe możliwości i wyzwania. To ona zainicjowała i pokierowała procesem rebrandigu marki WIŚNIOWSKI, uwypuklając jej prestiż i pozycję lidera w branży. Teraz sama została liderką. Katarzyna Świderska – dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI zdobyła tytuł „Najlepszej z najlepszych” w plebiscycie Kobiety Branży Stolarki organizowanym przez Informator Branżowy Stolarka VIP.

 
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL