PDF Drukuj Email
Laur Eksperta dla najlepszej firmy
AKTUALNOŚCI - Inwestycje, nagrody, PR

Relacja z Gali 2015 i zaproszenie

9 listopada 2015 roku w Rezydencji Belweder-Klonowa Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się Gala Finałowa I edycji Ogólnopolskiego Konkursu i Programu Doradztwa Konsumenckiego „Laur Eksperta”.  W jej trakcie przedstawiciele Instytutu Zarządzania i Rozwoju Jakości, który jest organizatorem Konkursu, wręczyli certyfikaty poświadczające nadanie Znaków Jakości „Laur Eksperta” przedstawicielom ponad 80 firm z całej Polski.

Firmy wyróżnione w Konkursie wprowadziły na rynek produkty i usługi dobrze odpowiadające na oczekiwania klientów w tym oczywiście biznesowych, wyróżniające się na tle produktów i usług konkurencyjnych, posiadające znaczący potencjał innowacyjny. Wręczenia dyplomów i pamiątkowych statuetek dokonali: Kamila Przeniosło, Prezes Instytutu Zarządzania i Rozwoju Jakości oraz prof. Joanna Ejdys z Politechniki Białostockiej, członek Kapituły Konkursu. W uroczystości wziął również udział prof. Piotr Niedzielski, dziekan Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, który sprawował honorowy patronat nad Konkursem. W Gali Finałowej I edycji Konkursu uczestniczyło blisko 200 reprezentantów firm, które wzięły udział w rywalizacji o „Laur Eksperta” i uzyskały wynik pozytywny.

Na zdjęciu: Odbierający dyplom Grzegorz Cendrowski ze Stolarki VIP


Do Konkursu zgłoszono w tym roku towary, usługi i marki reprezentujące niemal wszystkie branże i kategorie rynkowe, np. produkty spożywcze, kosmetyczne, elektroniczne, odzieżowe, finansowe, hotelowe i wiele innych. Nasi eksperci oceniali m.in. ich jakość, wartość rynkową, innowacyjność czy zgodność z potrzebami klientów. Badali również, czy zgłoszone do Konkursu produkty są wprowadzane na rynek i dystrybuowane z wykorzystaniem nowatorskich rozwiązań marketingowych. Najlepsze marki, produkty i usługi zdobyły Znak Jakości „Laur Eksperta”, który będą mogły wykorzystać marketingowo, np. na opakowaniach wyróżnionych produktów czy w komunikacji internetowej – mówi Kamila Przeniosło, Prezes Zarządu Instytutu Zarządzania i Rozwoju Jakości. Znak Jakości „Laur Eksperta” ma charakter prestiżowy - o jego przyznaniu decyduje grono profesorów, doktorów, ale i praktyków zarządzania, reprezentujących najlepsze polskie uczelnie. Każdy produkt czy usługa poddawana jest skomplikowanej, kilkuetapowej ocenie. Ocena ta obejmuje analizę samych produktów, jak i informacji o firmie, która wprowadza daną markę na rynek. Co ważne – eksperci sięgają do wielu źródeł: analizują dokumenty, pozyskują informacje z instytucji badających i regulujących rynek, rozmawiają z konsumentami, szeroko korzystają z metody „tajemniczego klienta”. Jest to więc dokładna, rzetelna, szczegółowa analiza dokonywana przez wykwalifikowanych badaczy – przekonuje Malwina Pitach z Instytutu Zarządzania i Rozwoju Jakości. Kim jest firma a naszej branży, która otrzymała to wyjątkowe wyróżnienie czyli "Laur Eksperta" i to niespodzianka, gdyż to właśnie my, platforma informacyjno-edukacyjna branży stolarki. My czyli Stolarkavip otrzymała to wyróżnienie za specjalistyczne szkolenia dla najlepszych czyli Konwenty Stolarki. Zostaliśmy wyróżnienie za oryginalność, profesjonalizm i wyjście naprzeciw potrzebom klientów czyli Państwu.