PDF Drukuj Email
Niekwestionowany lider naszej branży
AKTUALNOŚCI - Inwestycje, nagrody, PR

FAKRO, wicelider światowego rynku okien dachowych, zostało uznane za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku. FAKRO otrzymało tytuł Superbrands 2015/16 i Created in Poland Superbrands 2015/16. Dodatkowo została wyróżniona tytułem Business Superbrands 2015/16. FAKRO otrzymało tytuły w wyniku badania konsumenckiego przeprowadzonego na grupie ponad 15 000 respondentów, głosowania ekspertów Rady Marek oraz wskutek oceny menadżerów. W badaniu wzięło udział aż 2 300 marek, jest więc ono jednym z szerzej zakrojonych konsumenckich badań siły i wizerunku marki w Polsce.
Otrzymując tytuł Created in Poland Superbrandsfirma FAKRO potwierdziła silną pozycję swojej marki. O przyznaniu wyróżnienia Business Superbrands decydowały m.in. takie czynniki jak jakość brandingu, pozycja rynkowa, jakoś produktów/usług, jakość relacji B2B, innowacyjność oraz CSR. Każde wyróżnienie działa na nas motywująco i rozpala w nas jeszcze większą pasję. Cieszymy się, że polska marka FAKRO jest tak znana i ceniona w Polsce i poza granicami naszego kraju. Klient, który jest zadowolony z naszych produktów i usług, zaświadcza, że jakość produktów pod marką FAKRO jest wysoka. To napędza nas do nieprzerwanej kreatywności i realizowania innowacyjnych rozwiązań – komentuje Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu firmy. Badanie konsumenckie na potrzeby tegorocznej edycji zostało przeprowadzone we wrześniu 2015 roku metodą CAWI przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Projekt Superbrands realizowany jest w ponad 80 krajach.