Email
Salony Stolarki VIP - program partnerski
AKTUALNOŚCI - Inwestycje, nagrody, PR

Salonie wyróżnij się czyli innowacyjna sprzedaż stolarki po nowem!

W Polsce mamy kilka tysięcy punktów sprzedaży stolarki. Są punkty fabryczne, są franczyzowe, są patronackie, są w końcu całkowicie niezależne i wolne jak ptak. Jednak nawet ptaki łączą się klucze, w stada czy gromady, żeby bezpiecznie, spokojnie dolecieć do celu. W przypadku salonów nie będzie inaczej, tylko profesjonalne i współpracujące, świadome i zgrupowane przetrwają – więcej, zdobędą większy udział w rynku, a jest o co powalczyć. Nazwanie wielu z tych punktów sprzedaży salonami byłoby nadużyciem, żeby nawet nie narazić się na śmieszność, ale jest może 100, może 200 salonów stolarki z prawdziwego zdarzenia, takich które mają dużo miejsca na ekspozycję i duża gama produktów, okien, drzwi, bram, okuć, systemów montażowych jest faktycznie dobrze eksponowana. Te salony zarówno niezależne, franczyzowe czy fabryczne są świetnie oznakowane, z bardzo profesjonalną obsługą, prezentacjami multimedialnymi, z gorącą kawą, kącikiem dla dzieci, parkingiem przed i w dodatku także podjazdem dla ludzi niepełnosprawnych. To jest prawdziwa elita, ale dlaczego jest ich ciągle tak mało, dlaczego wiele innych salonów ciągle myśli w kategorii optymalizacji kosztów, a nie zwiększania obrotów i sprzedawania produktów z górnej półki w salonie z prawdziwego zdarzenia?. Warto pomyśleć o zmianie salonu, może powiększeniu go. Warto pomyśleć o produktach i usługach, na których się naprawdę zarabia, nie wspominając o nowoczesnych technikach montażowych, w których pianka występuje owszem, ale jako dodatek a nie główny komponent montażu. Na ekonomicznej i taniej stolarce nie zarabia się na tyle, żeby się rozwijać i inwestować, czyż nie?

Rok 2016, który już trwa to będzie rok przełomowy w naszej branży, to z pewnością będzie rok innowacji (być może dopiero prób i błędów), ale także rok montażu, gdyż okna i drzwi są już tylko dobre i bardzo dobre, a montaż – sami Państwo wiecie jaki.

„Rekomendowane Salony Stolarki VIP” to nie przyszłość naszej branży, to już teraźniejszość i nie pomogą zaklęcia, że ktoś ma już punkt sprzedaży 10 lat i wie jak to się robi. Czas na zmiany, gdyż klienci już zauważyli różnicę, a branża nie może tego nie zauważyć i wdrożyć.

Czy wyobrażacie sobie Państwo sprzedaż samochodów w 2016 roku w takich warunkach jak to było sprzedawane 15 lat wstecz? Nie wyobrażacie sobie Państwo – my też nie, podobnie ma się rzecz z punktami sprzedaży, które muszą stać się salonami z prawdziwego zdarzenia.

Niezależność salony kończy się tam, gdzie salon jest tylko narzędziem i przedmiotem, a nie podmiotem. Kiedyś nie całkiem tak dawno temu liczyli się tylko systemodawcy, dzisiaj liczą się niektórzy producenci, ale już wkrótce liczyć się będą przede wszystkim salony stolarki z prawdziwego zdarzenia i bardzo mocno wypromowane. To także dotyczy salonów firmowych, bo silna firma to za mało, musi być jeszcze silny i rekomendowany salon stolarki. Tylko takie salony, silne, profesjonalne, znane i szanowane będą mogły sprostać wymaganiom nowych i bardzo wysublimowanych oczekiwań rynku i konsumentów w szczególności. Tylko marka salonu(firmy lokalnej), jego właścicieli, ich wiedza fachowa, sposób prezentacji, negocjacji, sprzedaży, montażu i serwisu będzie liczyć się najbardziej. Takie są fakty, to jest pewne jak 2+2=4.

Kiedy uruchamialiśmy program partnerski „Rekomendowane Salony Stolarki VIP”, a było to już jakiś czas temu, postawiliśmy sobie za cel profesjonalizację sprzedaży i sprostanie oczekiwaniom bardzo wymagającego konsumenta. Dzisiaj wiemy, że program jest znakomicie postrzegany przez klientów i przez coraz większą rzeszę właścicieli  salonów stolarki w całej Polsce. Wkrótce w naszej bazie, na stronie www.salonystolarki.pl i w realu czyli każdego niemalże dnia dostępnych dla klientów detalicznych i instytucjonalnych. Na czym polega ten program i fenomen, który ogarnia swoim zasięgiem coraz większą grupę profesjonalistów, dla których ważna jest współpraca z renomowanymi producentami, ale jeszcze ważniejsza jest ich własna firma, ich lokalna marka ich tożsamość. Tak naprawdę im bardziej jesteście Państwo niezależni, im bardziej profesjonalni tym bardziej będziecie cenieni przez branżę, w szczególności przez dostawców okien, drzwi, bram czy chemii budowlanej, nie wspominając o klientach. To właśnie Państwo i Państwa pracownicy są najważniejszym ogniwem łączącym branżę i konsumenta i np. lokalnego architekta, dlatego warto należeć do elity i warto być rekomendowanym. Nie ma profesjonalnej i dochodowej sprzedaży stolarki bez profesjonalnej sprzedaży i profesjonalnych salonów stolarki.

W drugiej połowie roku rozpocznie się kampania promująca „Rekomendowane Salony Stolarki VIP”. Warto więc zapisać się do naszej nieformalnej organizacji, do elity salonów tak fabrycznych (salon najlepiej świadczy o producencie), jak i do tych, którzy wiedzą, że bez innowacji, bez współpracy, bez wiedzy marketingowej, prawnej czy technicznej, a także bez ładnej ekspozycji i bez profesjonalistów od sprzedaży i montażu nie ma rozwoju i nie ma „kasy”. Najlepsi są wśród nas – czekamy na zainteresowanych udziałem w tym wyjątkowym programie partnerskim dla świadomych i przeboj0wych właścicieli  salonów i ich pracowników. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani detalami prosimy pilnie napisać „TAK” na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub zadzwonić pod nr: 531 304 676

 

Z poważaniem,

Grzegorz Cendrowski, Stolarkavip

 

STOLARKA VIP, jest animatorem wielu innowacyjnych projektów w branży stolarki takich jak programy „Ekskluzywna Stolarka VIP ” i „Rekomendowane Salony Stolarki ”, a także Konwenty Stolarki czyli projekt pod nazwą Mobilna Akademia Stolarki VIP.