LOGOWANIE

NEWSLETTER

Nazwa:

Email:

Marketing
PDF Drukuj Email
Stropex - Laureat Godła Teraz Polska 2017
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Ostatnie lata polskiej stolarki to nie tylko znacząca poprawa jakości i technologii okien i drzwi, lecz także okres umocnienia naszej pozycji w Europie. Eksport, który wynosi ok. 70% (biorąc pod uwagę całość produkcji) świadczy o tym, że nasze produkty są w światowej czołówce. Doświadczenie pokazuje, że sporo do życzenia pozostawia montaż.

 
PDF Drukuj Email
Stolarka w Polsce a patriotyzm gospodarczy
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Przez lata kapitał zagraniczny w Polsce miał preferencje, specjalne warunki, ułatwienia inwestycyjne i wielkie możliwości transferowania zysków za granicę. Jak podał niedawno wicepremier Mateusz Morawiecki, każdego roku firmy o międzynarodowym kapitale transferują około 90 miliardów złotych poza kraj.
Czy w branży stolarki istnieje problem koncentracji obcego kapitału w Polsce? Czy polscy konsumenci mają świadomość, że zdecydowana większość okien dostępnych w Polsce jest produkowana przez polskie podmioty, ale większość komponentów zastosowanych do produkcji już nie?

 
PDF Drukuj Email
Konkurs, konkurs, konkurs
OKIEM EKSPERTA - Marketing

KONKURS: „Najbardziej wymagająca realizacja z zakresu stolarki okienno-drzwiowej”

Współczesna architektura, ale też stale zmieniające się wymagania klientów stawiają przed Państwem coraz bardziej zróżnicowane wyzwania. Ich spełnienie wymaga profesjonalizmu zarówno w zakresie doradztwa, jak tez wykonania i montażu okien. Jeśli posiadacie Państwo na swoim koncie takie "wymagające realizacje okienne", podzielcie się nimi z czytelnikami Profiokno. Czekamy na zdjęcia najciekawszych i najbardziej wymagających realizacji. Do wygrania bardzo atrakcyjne nagrody dostarczone przez www.mierzymy.pl przy współpracy z firmą Leica Geosystems
Trzy kroki do cennych nagród:

1. Prześlij zdjęcia swojej najbardziej wymagającej realizacji z zakresu stolarki okienno-drzwiowej do dnia 10 lipca 2015 r. na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

2. Dołącz w treści e-mail swoje dane kontaktowe (imię i nazwisko osoby zgłaszającej pracę, adres e-mail, telefon kontaktowy oraz nazwę firmy, w imieniu której osoba dokonuje zgłoszenia)

3. Czekaj na rozstrzygnięcie wyniku konkursu, które nastąpi 20 lipca 2015 r.
Uwaga: Konkurs adresowany jest do FIRM (osoby zgłaszające PRACE, zgłaszają je w imieniu firm, które reprezentują).

  • Nagroda za I miejsce - Laser płaszczyznowy Leica Lino L360 o wartości 1829 (słownie: jeden tysiąc osiemset dwadzieścia dziewięć) zł.
  • Nagroda za II miejsce - Laser Krzyżowy Leica Lino L2+ o wartość 1029 (słownie: jeden tysiąc dwadzieścia dziewięć) zł.
  • Nagroda za III miejsce - Dalmierz laserowy DISTO X310 - 849 (słownie osiemset czterdzieści dziewięć) zł.

Prześlij zdjęcia swojej najbardziej wymagającej realizacji z zakresu stolarki okienno-drzwiowej do dnia 10 lipca 2015 r. na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
PDF Drukuj Email
Pilkington należy do najlepszych
OKIEM EKSPERTA - Marketing

 


Historia firmy

Pilkington IGP to jedna z trzech spółek NSG Group* (obok Pilkington Polska i Pilkington Automotive Poland) działających na polskim rynku. Korzenie firmy sięgają początków lat 90., kiedy powstała firma International Glass Poland S.A. W 1999 r. całkowitym udziałowcem spółki został światowy lider w produkcji szkła dla sektora budowlanego i motoryzacyjnego – Pilkington. W 2006 r. spółka Pilkington IGP, podobnie jak wszystkie firmy na świecie pod marką Pilkington, stała się częścią japońskiej NSG Group.

 
PDF Drukuj Email
Wyjątkowe szkolenie branżowe - Muszyna
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Nad pięknym Popradem w bardzo eleganckim Hotelu Activa SPA w Muszynie w dn. 21-22 listopada odbył się VI-ty Konwent Stolarki, impreza dla elity naszej branży. Ponad 100 osób uczestniczyło w 2-dniowej konferencji poświęconej montażowi stolarki, nowościom, obsłudze klienta, marketingowi, ale także sposobom transportowania i pozycjonowania dużych szyb, paneli i okien. Nie zapomnielismy o konsultacjach z prawnikiem  i  ekspertyzach branżowych.

 
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL