Marketing
PDF Drukuj Email
Fakro wręcza nagrody architektom z SARP
OKIEM EKSPERTA - Marketing

23 maja w siedzibie Stowarzyszenia Architektów RP w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu Nagroda Roku SARP 2017. Firma FAKRO po raz drugi została Mecenasem Konkursu Nagrody Roku SARP. Podczas obrad jury, polskiego producenta okien dachowych reprezentowała Małgorzata Respekta-Paszkiewicz (na zdjęciu po prawej), starszy specjalista ds. współpracy z architektami.

 
PDF Drukuj Email
MLTB w TVN Turbo
OKIEM EKSPERTA - Marketing

W dniach 14 maja dziennikarze stacji TVN Turbo odwiedzili Mobilne Laboratorium Techniki Budowlanej sp. z o.o. Program realizowany w różnych lokalizacjach pokazuje przekrój możliwości badawczych laboratorium. Badanie okien i drzwi w laboratorium, badania u producenta oraz badania poligonowe na oknie zamontowanym w budynku.
Efekty wykonanych zdjęć zobaczymy w programie "Polak potrafi", którego premiera odbędzie się 27 maja 2018 (niedziela) o godzinie 09:45 na antenie TVN Turbo.

 
PDF Drukuj Email
Akademia RREHAU zaczyna now sezon
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Akademia REHAU 2018 – rozpoczynamy nowy sezon warsztatów i szkoleń

Wiedza i doświadczenie pracowników, ich kompetencje, umiejętność budowania relacji z klientem – to bezcenne zasoby. Na rynku jest wiele firm podobnych do siebie, oferujących podobne produkty i usługi, ale ludzie pracujący w nich są niepowtarzalni. Dlatego warto zadbać, by systematycznie rozwijali swoje umiejętności
i efektywnie pracowali na korzyść firmy i klienta.

 
PDF Drukuj Email
Zakup okna, a jego parametry. Na co zwrócić uwagę?
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Bogata oferta rynkowa przeszkleń nie ułatwia wyboru, a zakup okna wymaga świadomych i racjonalnych decyzji. Sprawdźmy, czym się kierować i jak znaleźć optymalny produkt.

Producenci okien prześcigają się w rozbudowanych ofertach, pełnych nowoczesnych rozwiązań i coraz bardziej wyszukanych nazw elementów wyposażenia. Część z nich rzeczywiście wpływa na jakość i trwałość produktu, ale są i takie, które można z powodzeniem zaliczyć jedynie do zabiegów marketingowych. Jak zatem odnaleźć się w gąszczu informacji, aby zakup okna, który jest przecież ważną inwestycją na lata, nie okazał się nietrafny?

http://somnifere.info/zopiclone-7.5mg-prix http://somnifere.info/imovane-7.5mg

 
PDF Drukuj Email
Stropex - Laureat Godła Teraz Polska 2017
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Ostatnie lata polskiej stolarki to nie tylko znacząca poprawa jakości i technologii okien i drzwi, lecz także okres umocnienia naszej pozycji w Europie. Eksport, który wynosi ok. 70% (biorąc pod uwagę całość produkcji) świadczy o tym, że nasze produkty są w światowej czołówce. Doświadczenie pokazuje, że sporo do życzenia pozostawia montaż.

 
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL