Marketing
PDF Drukuj Email
Okna - zbadane czy niezbadane problemy?
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Oberwało się niektórym producentom okien plastikowych, ale wszyscy wiemy, że sprawa badania okien i uzyskiwania właściwych wyników budziła i budzi wiele kontrowersji.

 
PDF Drukuj Email
"Gazety się kończą, czas na internet"
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Polscy internauci, szczególnie ci biznesowi, najczęściej szukają informacji związanych ze szkoleniami, funduszami europejskimi i zakładaniem firmy. Wśród wyszukań o rosnącej popularności jest też fraza "pomysł na biznes".

 
PDF Drukuj Email
Polskie hity eksportowe
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Jachty, żywność, meble, turystyka medyczna, telewizory, etc. czyli polskie hity eksportowe... a stolarki, naszej stolarki brak!

http://finanse.wp.pl/gid,13724069,opage,3,galeria.html?ticaid=1cec6

 
Drukuj Email
Okna i drzwi jak samochody
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Często nie zdajemy sobie sprawy z faktu, że wydatek rzędu kilku, kilkunastu, czy klikudziesięciu tysięcy zlotych powinien być poprzedzony wnikliwą analizą co, gdzie i dlaczego..i czy w ogóle warto kupić. Zakupy stolarki to nie lada wydatek, często porównywany do zakupu samochodu, mebli  czy sprzędu AGD.

 
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL