Marketing
Drukuj Email
Okna i drzwi jak samochody
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Często nie zdajemy sobie sprawy z faktu, że wydatek rzędu kilku, kilkunastu, czy klikudziesięciu tysięcy zlotych powinien być poprzedzony wnikliwą analizą co, gdzie i dlaczego..i czy w ogóle warto kupić. Zakupy stolarki to nie lada wydatek, często porównywany do zakupu samochodu, mebli  czy sprzędu AGD.

 
PDF Drukuj Email
Czy dilerzy są potrzebni producentom?
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Czy dilerzy skazani są na producentów, czy odwrotnie? Wiele napisano o dostawcach, wiele napisano o producentach, ale bardzo mało, prawie w ogóle nie pisano o dilerach, inaczej nazywanymi Partnerami Handlowymi. To właśnie punkty sprzedaży są najbliżej rynku, najbliżej Klienta i stosunkowo, podkreślam to słowo nie bez kozery - daleko od producenta okien i drzwi.
Dlaczego tak się dzieje, dlaczego zbrojne ramię stolarki jest tak niedoceniane, albo nawet bagatelizowane? Warto może powrócić do historii i faktu kiedy to wszystko zaczęło się wywracać do góry nogami. Sądzę, że był to kryzysowy rok 2001, lub 2002, sprzedaż znacznie spadła, magazyny były zapełnione oknami, Klienci byli wybredni i nic sobie nie robili z nowych „wspaniałych” promocji, a było wówczas ich co nie miara.

 
PDF Drukuj Email
Dobre bo polskie
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Co to znaczy - polskie okna i drzwi?

 
PDF Drukuj Email
Budowanie wizerunku firmy
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Współpraca z internautami w służbie dobrego wizerunku firmy.

Wpisany przez Administrator
poniedziałek, 19 października 2009 00:00
 
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL