Marketing
PDF Drukuj Email
Czy dilerzy są potrzebni producentom?
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Czy dilerzy skazani są na producentów, czy odwrotnie? Wiele napisano o dostawcach, wiele napisano o producentach, ale bardzo mało, prawie w ogóle nie pisano o dilerach, inaczej nazywanymi Partnerami Handlowymi. To właśnie punkty sprzedaży są najbliżej rynku, najbliżej Klienta i stosunkowo, podkreślam to słowo nie bez kozery - daleko od producenta okien i drzwi.
Dlaczego tak się dzieje, dlaczego zbrojne ramię stolarki jest tak niedoceniane, albo nawet bagatelizowane? Warto może powrócić do historii i faktu kiedy to wszystko zaczęło się wywracać do góry nogami. Sądzę, że był to kryzysowy rok 2001, lub 2002, sprzedaż znacznie spadła, magazyny były zapełnione oknami, Klienci byli wybredni i nic sobie nie robili z nowych „wspaniałych” promocji, a było wówczas ich co nie miara.

 
PDF Drukuj Email
Dobre bo polskie
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Co to znaczy - polskie okna i drzwi?

 
PDF Drukuj Email
Budowanie wizerunku firmy
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Współpraca z internautami w służbie dobrego wizerunku firmy.

Wpisany przez Administrator
poniedziałek, 19 października 2009 00:00
 
PDF Drukuj Email
Drewniana stolarka broni się
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Współczesne nowoczesne budownictwo pozwala na wyrażenie indywidualnego stylu domu..

Wpisany przez Administrator
niedziela, 11 października 2009 11:56
 
PDF Drukuj Email
Inernet wychodzi na prowadzenie
OKIEM EKSPERTA - Marketing

Stolarka budowlana – otwarcie się na komunikację w internecie

Wpisany przez Administrator
środa, 19 sierpnia 2009 19:04
 
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL