LOGOWANIE

NEWSLETTER

Nazwa:

Email:

PREZENTACJE / WYWIADY
PDF Drukuj Email
Piszczek w barwach Krispolu
Inne

Krispol, czołowy producent bram, okien i rolet, zaprezentował postać Ambasadora marki. Został nim Łukasz Piszczek, jeden z najwybitniejszych piłkarzy i Reprezentant Polski. Na zdjęciu obok: Łukasz Piszczek i Dyr. Grzegorz Ratajczak
Firma przedstawiła postać nowego Ambasadora na konferencji specjalnej, która odbyła się w piątek 3 czerwca z udziałem kluczowych Partnerów Handlowych firmy. Jako Ambasador marki, Łukasz Piszczek będzie wspierał długofalową kampanię promocyjną prowadzoną pod hasłem „KRISPOL – gwarancja spokoju”. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku firmy jako dostawcy najwyższej jakości, kompleksowych rozwiązań dla domu.

 
PDF Drukuj Email
Produkty, które są gorące, a firma rośnie
Fakty

Gościmy dzisiaj w firmie, która już osiągnęła duży sukces w branży stolarki, perspektywy rozwoju są również bardzo obiecujące. To firma Klinar z Kaszub, z pięknych Kartuz, rozmawiamy z właścicielem firmy Panem Maciejem Krawczykiem (na zdjęciu poniżej)
GC. Jak powstała firma KLINAR? Skąd pomysł żeby zająć się parapetami i kształtkami, a nie np. samymi oknami?
MK. Można powiedzieć, że firma Klinar powstała jako odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Jak wiadomo firm okiennych produkujących coraz lepsze okna jest dużo, natomiast temat montażu tych coraz lepszych okien nadal był w czasach średniowiecza.

 
Drukuj Email
Maeda - mała, wielka firma w branży stolarki
Ludzie

Gościmy dzisiaj w firmie wyjątkowej – Mini Żurawie/MAEDA, rozmawiamy z Panem Pawłem Michalczewskim – właścicielem firmy (na zdjęciu poniżej).
Grzegorz Cendrowski(G.C.): Dzień dobry Panie Pawle. Mini Żurawie i MAEDA, jak to się zaczęło i co było pierwsze?
Paweł Michalczewski(P.M.): Pierwsze były duże dźwigi. Był to rok 2007, gdy dolar kosztował 2,30-2,40 zł, więc sprzyjało to zakupom „za oceanem”. W firmie rodzinnej, w której akurat pracowałem, zaszła potrzeba wynajęcia takiego dźwigu na potrzeby budowy hotelu pracowniczego w Warszawie na Żeraniu.

 
PDF Drukuj Email
Rekomendowane i rozwojowe – nowi patroni i nowe salony
Fakty

Program Rekomendowane Salony Stolarki prężnie się rozwija. W 2016r. do grona najlepszych punktów sprzedaży dołączyło już 18 salonów. A będzie ich coraz więcej. Czasy się zmieniły. Żeby skutecznie sprzedać, nie wystarczy mieć dobrego produktu czy niskich cen. Świadomy klient zwraca uwagę na wizerunek firmy, na pozycję marki w branży. Zwraca też uwagę na certyfikaty, rekomendacje. Doskonale wiedzą o tym firmy pewne swojej pozycji, laureaci II edycji Rekomendowanych Salonów Stolarki w 2016r. Należą do nich:

 
PDF Drukuj Email
Targi Budownictwa w Rzeszowie i firma Bemares
Fakty

Z roku na rok Targi Budownictwa w Rzeszowie skupiają coraz więcej uczestników. Tegoroczna edycja przyciągnęła aż 15 tys. zwiedzających, chyba nikogo nie dziwi taki wynik, biorąc pod uwagę to, że jest to największe tego typu wydarzenie na Podkarpaciu. Odbyło się ono 8-10 kwietnia 2016r. Na targach wystawiało się ok. 300 wystawców. Wśród nich znalazła się jedna z najbardziej znanych na Rzeszowszczyźnie firm, czyli Bema – Res. Na stoisku firmy Bema – Res można było znaleźć okna i drzwi INTERNORM, okno HENSFORT Energy na innowacyjnej grafitowej bazie, drzwi CAL, żaluzje fasadowe SELT, automatykę TOUSEK, bramę segmentową boczną NORMSTAHL (robiła furorę), schody i balustrady SERVITEC oraz inteligentne sterowanie domem I-TEC.

 
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL