PREZENTACJE / WYWIADY
PDF Drukuj Email
Firma Stanson. Dobrzy pracownicy pilnie poszukiwani.
Firmy

Grzegorz Cendrowski: Dzisiaj mamy przyjemność rozmawiać z panem Jackiem Szczepanem (właścicielem i prezesem firmy Stanson), który jest osobą dobrze znaną w branży. Zanim przejdziemy do rozmowy o Pana nowej firmie: czym zajmował się Pan w przeszłości?
Jacek Szczepan(na zdjęciu): Dziękuję. Z zawodu jestem architektem, jako architekt przepracowałem parę pierwszych lat kariery zawodowej. W 1994 roku przeszedłem do sfery biznesowej związanej z branżą budowlaną. Rozpocząłem pracę w firmie Thermoplast, potem w stosunkowo krótkim czasie przeszedłem do firmy Bruegmann, gdzie spędziłem 10 lat.

 
PDF Drukuj Email
Somfy - inteligentne rozwiązania
Firmy

Grzegorz Cendrowski: Gościmy dzisiaj w firmie wyjątkowej i mamy okazję rozmawiać z Panem Danielem Kwapichem – Dyrektorem Handlowym firmy Somfy (na zdjęciu).

G.C.Somfy, piękna i wpadająca w ucho nazwa. Co kryje się za tą marką, jaka jest właściwa wymowa jej nazwy, jak długo działa na rynku europejskim i jakie ma modus operandi?

Daniel Kwapich:
Klienci różnie wymawiają nazwę firmy. Najczęściej słyszymy wersję z polskim akcentem, czyli SOMFY, słyszeliśmy też wersję ZOMFY/ZOMFA (głównie klienci, którzy mocno działają na rynkach niemieckich). Prawidłowo powinno się to wymawiać: SOMFI, czyli z akcentem francuskim. Co oznacza nazwa Somfy? Jest to właściwie akronim utworzony od słów Przedsiębiorstwo Oprzyrządowania Mechanicznego w Faucigny (Societe d’Outillage Mecanique de Faucigny).

 
PDF Drukuj Email
Piszczek w barwach Krispolu
Inne

Krispol, czołowy producent bram, okien i rolet, zaprezentował postać Ambasadora marki. Został nim Łukasz Piszczek, jeden z najwybitniejszych piłkarzy i Reprezentant Polski. Na zdjęciu obok: Łukasz Piszczek i Dyr. Grzegorz Ratajczak
Firma przedstawiła postać nowego Ambasadora na konferencji specjalnej, która odbyła się w piątek 3 czerwca z udziałem kluczowych Partnerów Handlowych firmy. Jako Ambasador marki, Łukasz Piszczek będzie wspierał długofalową kampanię promocyjną prowadzoną pod hasłem „KRISPOL – gwarancja spokoju”. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku firmy jako dostawcy najwyższej jakości, kompleksowych rozwiązań dla domu.

 
PDF Drukuj Email
Produkty, które są gorące, a firma rośnie
Fakty

Gościmy dzisiaj w firmie, która już osiągnęła duży sukces w branży stolarki, perspektywy rozwoju są również bardzo obiecujące. To firma Klinar z Kaszub, z pięknych Kartuz, rozmawiamy z właścicielem firmy Panem Maciejem Krawczykiem (na zdjęciu poniżej)
GC. Jak powstała firma KLINAR? Skąd pomysł żeby zająć się parapetami i kształtkami, a nie np. samymi oknami?
MK. Można powiedzieć, że firma Klinar powstała jako odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Jak wiadomo firm okiennych produkujących coraz lepsze okna jest dużo, natomiast temat montażu tych coraz lepszych okien nadal był w czasach średniowiecza.

 
Drukuj Email
Maeda - mała, wielka firma w branży stolarki
Ludzie

Gościmy dzisiaj w firmie wyjątkowej – Mini Żurawie/MAEDA, rozmawiamy z Panem Pawłem Michalczewskim – właścicielem firmy (na zdjęciu poniżej).
Grzegorz Cendrowski(G.C.): Dzień dobry Panie Pawle. Mini Żurawie i MAEDA, jak to się zaczęło i co było pierwsze?
Paweł Michalczewski(P.M.): Pierwsze były duże dźwigi. Był to rok 2007, gdy dolar kosztował 2,30-2,40 zł, więc sprzyjało to zakupom „za oceanem”. W firmie rodzinnej, w której akurat pracowałem, zaszła potrzeba wynajęcia takiego dźwigu na potrzeby budowy hotelu pracowniczego w Warszawie na Żeraniu.

 
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL