LOGOWANIE

NEWSLETTER

Nazwa:

Email:

PREZENTACJE / WYWIADY
PDF Drukuj Email
Nie tylko stolarka się liczy
Ludzie

Na zdjęciu poniżej: właściciel salonu: Grzegorz Dumieński

Grzegorz Cendrowski(GC): Gościmy w salonie sprzedaży firmy Oknopol Niepołomice i mamy przyjemność rozmawiać z jej właścicielem Panem Grzegorzem Dumieńskim.
GC. Panie Grzegorzu proszę powiedzieć jak długo firma Pana istnieje.
Grzegorz Dumieński (G.D.): Firma powstała w 1999 roku.
GC: Jak wygląda sprzedaż stolarki w sensesie obrotu w 2014 roku w porównaniu do roku  2013?
G.D.: Do chwili obecnej sprzedaż stolarki kształtuje się na  zbliżonym poziomie, jakkkolwiek zauważalny jest minimalny spadek sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego. Liczymy jednak, że uda się to nadrobić jeszcze w końcu tego roku.

 
PDF Drukuj Email
Nowa inwestycja w segmencie premium
Firmy

Wywiadu portalowi stolarkavip.pl udzielił Prezes firmy Marek Sprengel. Wywiad przeprowadził Grzegorz Cendrowski.

1. Awilux to nowa nazwa w naszej branży, kto i co się za tym kryje, może kilka słów wyjaśnienia?
Awilux to nowa nazwa firmy, która od roku 2006 działała pod nazwą HeKaPlast. Zmiana nazwy nie jest spowodowana przejęciem firmy przez inny podmiot tylko nową koncepcją budowania nowej i silnej marki. Zarząd tworzą te same osoby, które zarządzały HeKaPlast, ci sami pracownicy pracują z naszymi klientami. Wraz z rozwojem zatrudniamy nowe osoby wchodzące w struktury firmy, które wspierają obrany przez nas kierunek.

 
PDF Drukuj Email
Pojedynki Najlepszych
Firmy

Odpowiedzi na ważną ankietę i to aż na 6 pytań.

1. Czy klienci indywidualni znają producentów okuć?
A) Tak    -  26
B) Nie    - 19

Sporo w tym racji, że wielu klientów nie zna okuć i przez to wcale o nie nie pyta, z drugiej strony wielu sprzedawców nie akcentuje kompletnej funkcjonalności okuć i nie pokazuje ich wielu zalet, wielu zastosowań. Pocieszającym jest fakt, że coraz więcej klientów zna producentów okuć i wie czego chce, i wie czego oczekuje od dobrze funkcjonującej stolarki – to dobrze rokuje.

 
PDF Drukuj Email
Fakro ma zupełnie nowy produkt
Fakty

Janusz Komurkiewicz, Dyrektor Marketingu firmy Fakro (na zdjęciu) udzielił wywiadu portalowi stolarkavip.pl - rozmowę poprowadził Grzegorz Cendrowski
 
1. Co nowego w firmie Fakro, jakimi nowymi rynki zbytu jesteście Państwo obecnie zainteresowani?

Nasza firma jest już obecna ze swoimi produktami we wszystkich krajach, gdzie istnieje zapotrzebowanie na okna dachowe. Teraz pracujemy nad tym, aby zwiększyć nasze udziały w poszczególnych rynkach. Największym rynkiem dla okien dachowych jest Europa (około 70 proc. rynku światowego), zwłaszcza Europa Zachodnia a w szczególności Niemcy i Francja.

 
PDF Drukuj Email
Ta firma to ma dopiero rozwój
Fakty

Cytat: "Nie wiem co na to powie prezes Andrzej Wiśniowski (z firmy Wiśniowski, przyp. autora), ale niedługo wejdziemy na jego poletko".
Co na to powiedzą inni producenci z tego segmentu, jak zmieni się ta branża, jakie innowacje czekają nas wkrótce i dlaczego warto być dużym, a duży może więcej, to już wiemy na pewno?

 
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL