LOGOWANIE

NEWSLETTER

Nazwa:

Email:

PREZENTACJE / WYWIADY
PDF Drukuj Email
Szkolenia są dla ludzi
Fakty

Cytat: "Z mojej strony mogę powiedzieć, iż rzadko się zdarza aby w jednym miejscu udało się  zgromadzić  ludzi tak bardzo „spragnionych” wiedzy i chcących rozwiązywać swoje problemy montażowe. Z punktu widzenia AIB jako producenta systemu uczestnicy spotkania w Sosnowcu w 100% byli przedstawicielami grupy docelowej na nasze produkty. Mam nadzieję, że będziemy mogli uczestniczyć w kolejnych szkoleniach" - Tomasz Jagoda, firma AIB

Patronami szkolenia VIP - Najlepszy Montaż Stolarki zorganizowanego przez Infookno.pl, platformę konsumencką o stolarce są firmy jak na zdjęciu poniżej:

Drugie historyczne, a przez niektórych nazywane kultowym szkolenie dla montażystów i sprzedawców stolarki odbyło się 25 sierpnia 2012 roku w Sosnowcu. Frekwencja bardzo dopisała i było nas ponad 70 osób. Dlaczego te szkolenia cieszą się popularnością, dlaczego są takie ważne, dlaczego będziemy je kontynuować w całej Polsce?

 
PDF Drukuj Email
Koszty energii a koszty produkcji stolarki
Ludzie
  • Jak zmniejszyć zużycie energii elektrycznej i ograniczyć koszty?
  • Jak zredukować zużycie energii na ogrzewanie / chłodzenie / wentylację obiektu?
  • Jak poprawić efektywność użytkowania energii elektrycznej?
  • Jak zredukować zużycie energii w istniejącym systemie sprężonego powietrza?
  • Jak obniżyć zużycie i odzyskać energię w istniejącym procesie produkcji ciepła?
  • Jak obniżyć zużycie i odzyskać energię w istniejącym procesie produkcji chłodu?
  • Jak poprawić efektywność energetyczną poprzez zarządzanie z użyciem monitoringu?

Na te i na wiele innych pytań odpowie nasz gość a gościmy dzisiaj w firmie Modus Auditing, która zajmuje się audytami termomodernizacyjnymi i audytami efektywności energetycznej, rozmawiamy z Panią Mariolą Sawczuk Wiceprezesem firmy.

 
PDF Drukuj Email
Okna PVC bez tajemnic - Vademecum
Produkty

Sam produkt, nawet najlepszy, nie gwarantuje jeszcze sukcesu. Bez odpowiedniego zasobu wiedzy zaawansowane technologie mogą nie być w odpowiedni sposób oferowane i właściwie stosowane.  Coraz bardziej konkurencyjny rynek oraz coraz bardziej świadomi i wyedukowani klienci oczekują kompleksowego doradztwa. Taki cel przyświecał też opracowaniu „Vademecum okien PVC” pierwszej tego typu pozycji na rynku, w której   w oparciu o wieloletnie doświadczenie technologiczne i techniczne firmy Aluplast oraz wiedzę o podstawowych problemach konsumentów na rynku okien zgromadzoną przez edukacyjno-informacyjny vortal oknotest.pl  zaprezentowany został w sposób prosty i przystępny, podstawowy zasób informacji przydatnych zarówno handlowcom działającym i spotykającym się na rynku stolarki okiennej z PVC , jak i architektom oraz wykonawcom.

 
PDF Drukuj Email
7 i pół miliona euro na szlachetny cel
Fakty

Od lat 90-tych firma VELUX, światowy lider produkcji okien dachowych, prężnie działa w Polsce. Z roku na rok rośnie zatrudnienie i produkcja okien firmy w Gnieźnie i Namysłowie, ale firma nie zapomina też o potrzebujących. Poprzez Fundacje VELUX wspiera wiele działań społecznych. Obecnie Fundacje firmy ogłosiły otwarty nabór wniosków o granty o łącznej wartości 7,5 mln euro.

 
PDF Drukuj Email
Witraż - piękna nazwa i dobra jakość
Firmy
Podlaska Fabryka Okien i Drzwi Witraż: najwyższą jakość oferują w standardzie!

Gościmy dzisiaj w Podlaskiej Fabryce Okien i Drzwi „Witraż” i rozmawiamy  z Panem Robertem Muchą Dyrektorem ds. Eksportu. Rozmowę przeprowada Grzegorz Cendrowski – Infookno.pl
G.C (Grzegorz Cendrowski): Podlaska Fabryka Okien i Drzwi „Witraż” to już kilkanaście lat tradycji w produkcji stolarki. Jak wyglądały początki firmy?
R.M (Robert Mucha): Firma działa od 1999 roku i rozpoczynała swoją działalność w białostockiej dzielnicy Fasty, w wynajętej hali. Dynamika rozwoju firmy była tak szybka, że po dwóch latach zdecydowaliśmy się na budowę własnej hali produkcyjnej. Z tą budową wiązała się również inwestycja w zakup nowszych i szybszych maszyn. Sprzyjała nam koniunktura na rynku i to, że nasze wysokiej jakości produkty zostały dobrze przyjęte przez klientów. Z roku na rok pozyskiwaliśmy nowe punkty sprzedaży, zaczeliśmy od północno-wschodniej Polski – zależało nam na tym, aby na początku zdobyć jak najwięcej klientów z naszego regionu.
 
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL